poniedziałek, 21 lipca 2014

Którą wybiorę? :)


Wczoraj na szczęście spadło trochę deszczu. Z tego co mi wiadomo - u jednych mniej, u innych więcej. U nas akurat dużo mniej... Ale i tak noc już była o niebo lżejsza do spania :)
Ten ciepły weekend spędziliśmy w domu na przemeblowywaniu dwóch pokoi, zmianie podłóg, więc zleciał nam bardzo szybko.


Teraz zaczęłam mocniej zastanawiać się nad komodą do naszego pokoju.
Tak jak wcześniej pisałam, do pełni szczęścia brakuje jeszcze odpowiedniej komody, stolika i dekoracji, rzecz jasna :)
Niestety od momentu zakończenia remontu naszego pokoju minęły już prawie trzy miesiące, a ja nie znalazłam jeszcze odpowiednich. Już tak mam, że jak sobie coś obmyślę to nie ma bata i musi być takie jak chcę ;) mogę szukać i pół roku, ale nie kupię czegoś co mi się nie podoba.


Dlatego wzięłam się za robotę i wyszukałam kilka.











Wybór miałam dość ograniczony, postawiłam chyba za duże wymagania temu mebelkowi ;)
Na pewno musi mieć kolor biały lub jego pochodne, przynajmniej trzy szuflady, oraz nie być zbyt szeroka ponieważ zarezerwowałam dla niej max niewiele ponad metr.
Niektóre ceny mnie powalają, więc nie ukrywam, że ceną też będę się sugerować.

Powiem Wam, że na pewno na żywo są one dużo ładniejsze. Jedną z nich udało mi się widzieć na żywo i to co jest tutaj na zdjęciu a realnie, to dwa różne światy.


A Wy macie jakiś swój typ? :)



Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Mnie urzekła komoda nr 1 :)
    Tak, ceny tego typu mebli są czasami kosmiczne..
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj są kosmiczne. Ale z doświadczenia wiem, że to co droższe nie znaczy że jest lepsze. Dlatego staram się wybierać dobrą jakość za przystępną cenę :-)

      Usuń
  2. Mój typ,to oczywiście 3 i 5 :) Ciekawa jestem jaka ty wybierzesz ?

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz może maila, podzieliłabym się zaproszeniem?

    OdpowiedzUsuń