środa, 27 sierpnia 2014

14 niebanalnych stolików kawowych


Temat jest mi bardzo bliski, gdyż od ponad trzech miesięcy szukam odpowiedniego stolika do naszego pokoju. Znalazłam mnóstwo ciekawych i niebanalnych pomysłów na zastosowanie różnych rzeczy jako stolika kawowego.
Spójrzcie jakie to łatwe, a efekt jest na prawdę przyjemny dla oka :)



1. Skrzynia/kufer jako stolik




2. Stolik ze skrzynek




3. Stoliki z palet





4. Stos książek jako stoli kawowy



5. Inne ciekawe pomysły na stolik

Pień drzewa / deski

Klatka / kamienie i blat


Ja już mam swój pomysł na stolik.
I już niedługo zacznę go realizować - nareszcie!
A Wy? Coś szczególnie przykuło Waszą uwagę? :)


9 komentarzy:

  1. Hej!
    Mi ostatnio bardzo podobają się skrzynkowe stoliczki ;-) mam zamiar taki postawić na balkonie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak sprawdził się ten pomysł jak już go wypróbujesz :-)

      Usuń
  2. Wszystko faktycznie jest przyjemne dla oka i naprawdę ładnie wygląda, jednak sama wolałabym stolik w tradycyjnej formie :) pod względem urządzania wnętrz kiepsko u mnie z wyobraźnią i to chyba dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają paletowe pomysły... Zakochałam się w nich :) Można z nich zrobić prawie każdy mebel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wyglądają rewelacyjnie, a szczególnie na tarasie :)

      Usuń
  4. ech, w moim puzderku to nie będzie miejsca na stolik kawowy ;) ale jak znajdziesz grafitową sofę z miętkimi poduchami to podziel się :) jedyny mebel, który zmieści się do tego dobytku.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blat na kamieniach wygląda rewelacyjnie. Już mi się opatrzyły te skrzynki i palety. Kamienie to super świeży pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) A ta klatka na ptaszki to już w ogóle świeżynka ;)

      Usuń