niedziela, 28 września 2014

Maluję, pracuję, testuję...


Dzisiejszy dzień pod znakiem testowania :D
Właśnie macham wałeczkiem i sprawdzam farbę, którą wybrałam do pomalowania mebli kuchennych.
Już nie mogę doczekać się kolejnego weekendu i rozpoczęcia prac z tym związanych...




I krótka sentencja, z której mam trochę śmiechu - jakbym czytała o moim Ł. i jego "królestwie" podczas mojej nieobecności ;D



Wracam do machania i nakładania kolejnej warstwy farby ;)


Przyjemnej niedzieli Wam życzę :)
Paulina

16 komentarzy:

  1. Niech tak będzie ,ale tylko wtedy ,gdy akurat nas nie ma hi hi

    Udanego malowania mebelków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fronty będą w kolorze beżowym, a jak dokładnie nazywa się kolor tej farby to musiałabym sprawdzić :) uchwyty też mam już upatrzone, w kolorze starego złota.

      Usuń
  3. ciekawa jestem jak Ci to wyjdzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam niecierpliwie na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu na pewno nie zdążę, ale w następnym na pewno będzie relacja :-)

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że pochwalisz się efektami, a co do sentencji no cóż zgadzam się w 100%;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Zaglądaj, na dniach powinnam skończyć :-)

      Usuń
  6. Koniecznie pokaż co wyszło?? ;-)...Bardzo jestem ciekawa jak Ci się będzie pracować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, też jakiś czas temu zaliczyłam malowanie komody. Nie chcesz wiedzieć, co wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi groźnie ;-) coś się nie udało? ;-)

      Usuń