środa, 24 września 2014

W roli głównej papier ozdobny


Wpadłam dziś na szybki pomysł, bardzo szybki w realizacji. Uwielbiam takie DIY ;)

Potrzebujemy jedynie:
- starych ramek
- papieru ozdobnego, który został nam z pakowania prezentów

Ja miałam akurat papier z dodatkiem fioletu, który jest jednocześnie kolorem występującym w dodatkach pokoju. 


Chwilę posiedziałam, poodmierzałam i wycięłam, jednocześnie ucinając sobie krótką pogawędkę ze szwagierką. 
Już coraz więcej akcentu fioletowego w tym naszym pokoju :)




Hmm... Chyba jedną ramkę zaraz przemaluję na biało ;)



6 komentarzy:

  1. fajny pomysł :) ja sobie zrobiłam plakacik "Keep calm and ask my mom " do pokoju synka z tym że drukowałam na zwykłej drukarce a4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też swoje plakaty drukowałam w domu i jestem zadowolona :-) bo o to w tym właśnie chodzi, by zrobić coś samemu i niedużym kosztem :-)

      Usuń
  2. No no efekt super! Ale faktycznie jedna biała to byłoby to COŚ:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :-) jutro wolne więc zabiorę się za nią na pewno.

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam takie projekty DIY :) Nie dość,że tanim kosztem to efekty są na prawdę rewelacyjne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh czemu ja nie mam takiego zmysłu...
    Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń