czwartek, 9 października 2014

O nowym domowniku


Witajcie!

Od kilku dni mamy nowego domownika!
Osobnik ten będzie stałym elementem naszego domu oraz członkiem naszej rodziny, więc bez przywitania z Wami nie obyłoby się na pewno.
Przedstawiam Frugo ;)


Został znaleziony przez Ł. na terenie jego zakładu pracy. Wygląda na to, że to kot go wybrał, bo chodził za nim pół dnia. Aż w końcu ten, który za bardzo za kotami nie przepada zmiękł na całego.
Tak oto mamy nowego domownika :)
Jest kochany, szybko się u nas zadomowił i mam nadzieję, że zostanie z nami jak najdłużej.


Zagadka: gdzie schował się kotek? ;)





Pogoda poprawia się. Nareszcie jest słońce, jesień na chwilę odeszła.
Dziś wieczorem już nie muszę wyjmować koca i pić herbaty z cytryną dla ogrzania.
W najbliższy weekend wybieramy się na wesele, więc dobrze byłoby gdyby temperatura jeszcze trochę podskoczyła :)


Słonecznego dnia Wam życzę! :)
P.S. a Wy macie domowników w postaci zwierząt?

-----------------------

Zapraszam na mój Profil Fecebook :)

9 komentarzy:

  1. Jak mieszkaliśmy jeszcze w domu rodzinnym, miałam kotkę. Później się wyprowadziłam na nowe mieszkanie, więc kotka została pod opieką rodziców. Po miesiącu zwiała i nie ma jej do dnia dzisiejszego, czyli jakieś 4 miesiące. Ja bardzo chcę mieć pieska ale niestety nie możemy sobie na niego pozwolic, ponieważ oboje pracujemy, i z psem nie miałby kto wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy pieszka :) Kochaną Sunie Herę vel Kundel :P :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w między czasie naszej znajomości przewinęły się dwa koty i królik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie się kotki podziały? ;-)

      Usuń
    2. Jeden teoretycznie nie był nasz więc pojechał z kolegą na wieś i z tego co wiem niestety długo nie pożył :(
      A drugi a właściwie druga żyje sobie szczęśliwie u Rodziców Męża.. łapie myszki :)

      Usuń
  4. No, moje futra znasz ;) więc nie będę przynudzać :)) Ja na etapie szarości i ciemnej śliwki jestem :) w makijażu i na ścianach :)) a jak tam Ci idzie księgowanie ? he? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do starego , nowo otwartego pastelowego domku a szczególnie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń