poniedziałek, 24 listopada 2014

Zimowa latarenka


Witajcie!

Na początku chciałabym Wam bardzo podziękować za tak miłe komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że metamorfoza szafek kuchennych tak się spodobała :)
Dodaliście mi otuchy. Teraz widzę, że moja praca nie idzie na marne, że to co robię na prawdę jest fajne i warto to robić dalej.
Każdy Wasz komentarz jest dla mnie wyjątkowy i jest dla mnie znakiem, że nie piszę sama do siebie. Dzięki Wam to miejsce żyje i mam nadzieję, że będziecie ze mną dłużej :)



Dzisiejszy dzień jest pod znakiem odpoczynku. Niestety nie potrafię bezczynnie spędzić nawet pół godziny, więc poczyniłam szybką małą aranżację na komodzie.




Biała latarenka jest urocza. Znalazłam ją w Pepco. Ociepla każdą aranżację i dodaje wnętrzu zimowego nastroju, prawie świątecznego :) Postaram się pokazać ją w półmroku, taki piękny blask daje wieczorem... Rameczki za grosze wyszperałam w Jysk (jeszcze nie zmieniłam ich wnętrza, bo te sentencje bardzo przypadły mi do gustu!).

Zaczęłam też ustawiać nowe nabytki na półce i już sama nie wiem która wersja jest lepsza, z komodą czy z półeczką ;)



Wiem, nie każdy lubi poniedziałki...
Dla mnie jednak ten dzień to wybawienie, nareszcie mogę odpocząć po ciężkim, pracującym weekendzie.


Zatem przyjemnego i słonecznego poniedziałku wszystkim!
Do napisania :)


-----------------------


Zapraszam na mój Profil Fecebook :)

14 komentarzy:

  1. W sobotę szukałam tych latarenek w Pepco i nie znalazłam, a szkoda, bo bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno były też inne, a ja u siebie trafiłam tylko na ten jeden model...

      Usuń
  2. Miałam tą latarenkę w rękach, ale jej nie kupiłam. Oj chyba to był błąd... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie tu u Ciebie! Zapraszam do siebie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O masz :) a gdzie to Pepco jest? ja szukam czarnego czegoś szklanego do podgrzewania olejków zapachowych tylko czarny matowy i nigdzie nie mogę znaleźć ;) pomożesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pepco z tego co mi wiadomo musiałabyś zrobić kilka kilometrów, spójrz sobie na ich stronie w zakładce "sklepy". Polecam bo można tam wyszukać na prawdę perełki za grosze :)
      Co do Twojego pytania, kochana, to nigdy się takimi kominkami nie interesowałam... Raczej nie pomogę w tym temacie. Ale z doświadczenia wiem, że jak się czegoś szuka to ciężko znaleźć. Może więc daj sobie czas, pobuszuj po sklepach typu pepco, jysk, leroy i może znajdzie się, gdy już o tym całkiem zapomnisz? :) Ja często tak mam.

      Usuń
  5. Ooo jak ładnie i nastrojowo jest u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego! Prosta, a taka efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszła Twoja mała aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta latarenka. Nawiązuje trochę do marokańskich klimatów. Też zastanawiała się nad jej zakupem ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że odwiedziłaś mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja czarna spi i laduje sie do lozka nie wazne jaka godzina ;----)

    OdpowiedzUsuń
  10. te rameczki z jyska są świetne, ja kupiłam do siebie jedną ogromną.

    OdpowiedzUsuń