piątek, 5 grudnia 2014

Zainspiruj się - jak zapakować prezent


Najwyższy czas na szczyptę inspiracji.

Powoli pojawiają się już pomysły na pakowanie prezentów.
Ja stawiam w tym roku na to, by nie były przesadzone. Naturalność jest dla mnie w cenie.
Muszę się Wam przyznać, że jestem strasznym łasuchem na pięknie zapakowane prezenty. To dla mnie uczta dla oka! Czasem po prostu żal mi rozpakować tak przygotowanej dekoracji...

















źródło zdjęć: pinterest


Jak widzicie lubię to co proste. Takie właśnie będą moje tegoroczne opakowania - proste, a zarazem piękne :)


Przed Mikołajkami zostawiam Wam z garstką tych inspiracji
i udanego weekendu życzę!

21 komentarzy:

  1. Tez uwielbiam, rok temu dostalismy od kuzyna P tak pieknie zapakowane prezenty ze siedzielismy i tak sie patrzelismy na nie godzine :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi i aż nie chciało się ich odpakowywać, prawda? ;)

      Usuń
  2. Mi najbardziej podobają się te opakowania w kropki. Pamiętasz w kultowym filmie Love Actually taką scenę jak Rowan Atkinson pakuje w jakiejś galerii biżuterię na prezent? Odszukaj fragment na YT - zawsze, gdy jest mowa o pakowaniu prezentów mam przed oczami tę scenę :)) Czego ja bym użyła? Na pewno koronek i suszonych gałązek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, ale dzisiaj nadrobię :) O koronki i suszone gałązki! Mi drugie zdjęcie bardzo zapadło w pamięci i chyba właśnie coś podobnego będę tworzyć :)

      Usuń
  3. ja uwielbiam pakowac i kaze zawsze rwac opakowanie - bo tonajlepsze w dopakowywaniu prezentu. a nie odklajnie zeby sie nei zepsulo. ;---)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skorzystam z jednego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :-) mi kilka zapadnie w pamięci i jestem pewna, że też coś wykorzystam :-)

      Usuń
  5. Prezenty są fantastyczne ;) Ale ja nigdy nie mam cierpliwości do pakowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kasiu :-), to trzeba usiąść na spokojnie ze szklanką melisy i czerpać przyjemnośc z ozdabiania opakowań ;-) wtedy cierpliwośc się znajdzie.

      Usuń
  6. Świetne propozycje :) niby proste ,skromne a ile w nich elegancji !
    Na pewno coś wybiorę ,dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu :) Ja też mam już swoich faworytów.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. W ogóle teraz ekologia jest bardzo w modzie i na dodatek tak estetycznie i pięknie to wygląda, można stworzyć bardzo spersonalizowane opakowanie prezentu, a z pewnością bardziej cieszy rozpakowywanie prezentu niż jego wyciągnięcie z ozdobnej torby, z pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, te opakowania są delikatne i estetycznie wyglądają, czasem aż nie mogę się napatrzeć :) A jeszcze trzeba to rozpakować... aż żal ;)

      Usuń
  8. Cudne inspiracje :)) skorzystam na pewno, choć jeszcze prezentów nie mam :(. Nadrobię!
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jesteś w tym odosobniona - ja też nie mam jeszcze ani jednego prezentu, większość już zamówiona, czekamy na dostawę :) Wtedy zacznie się wielkie pakowanie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Swietne inspriacje. Podoba mi sie pomysł, zamiast kokardek klamerki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te zdjęcia! ja też uwielbiam pięknie zapakowane prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ja lubię pakować prezenty! Te inspiracje są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne inspiracje. Mi najbardziej podobają się takie eko :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń