środa, 7 stycznia 2015

Plany i zmiany 2015 - krótka ankieta


Witajcie!


Jak to bywa wraz z Nowym rokiem przychodzą i nowe postanowienia. Ja z początkiem roku zaczęłam rozmyślać o zmianach na blogu.
Jest Was coraz więcej, coraz liczniej zaczynacie mnie odwiedzać, czas więc na zmiany, które zadowolą i Was i mnie :)

Początki bloga były dość dziwne. Sama nie wiedziałam w jakim kierunku zmierzać, dopiero przeprowadzka do Ł. naprowadziła mnie na konkretne tematy związane z wnętrzami. Jednak jak sami widzicie to miejsce typowo wnętrzarskim blogiem nie jest, raczej zaliczam go do kategorii homestyle. Zatem znajdziecie tutaj to co mnie otacza, a nie zawsze jest to ściśle związane z wnętrzami.
Jestem ciekawa Waszych typów. O czym najchętniej chcielibyście czytać u mnie na blogu?
Na pasku bocznym (po prawej stronie) umieściłam króciutką ankietę, tylko jedno pytanie, które pomoże mi ukierunkować bloga na właściwe tory.
Poświęćcie proszę te 20 sekund na zaznaczenie najtrafniejszych odpowiedzi.
Oczywiście jeśli macie pomysły na kategorie bądź posty, które nie pojawiły się w ankiecie, piszcie śmiało na maila, chętnie poczytam.


PLANY 2015

Poza tematyką bloga mam kilka planów na jego udoskonalenie, które już teraz zaczynam powoli wdrażać.
Zmiana szablonu jest nieunikniona. Szczególnie nagłówek i logo są przeze mnie bardzo opuszczone... Prace nad szablonem trwają, jednak jeszcze nie uda mi się powiedzieć kiedy konkretnie będzie miał swoją nowa odsłonę.
Pracuję też nad lepszymi jakościowo zdjęciami, a nowy sprzęt i rzetelna praca z poradnikami fotografii mi w tym pomogą. Mam nadzieję, że umili Wam to zaglądanie do mnie.
Chciałabym także wprowadzić nową formę komentowania Disqus, aby mieć lepszy kontakt z czytelnikami. Kusi mnie informacja o nowych komentarzach i odpowiedziach. I tutaj również pytanie do Was - czy u Was ta forma się sprawdza? czy dobrze się z niej korzysta?
Ponadto planuję w miarę możliwości częściej pisać. Zdarza mi się pisać tylko raz w tygodniu, a mój plan to minimum dwa razy na tydzień.
Coraz intensywniej myślę o pojawieniu się na Instagramie. Widzę jednak, że profil na fb nie jest tłumnie odwiedzany, czyżby Instagram był częściej używany??



Jak widać, zmiany będą spore. O to mi właśnie chodzi, by wraz z nowym rokiem pójść do przodu, rozwijać się, a nie stać w miejscu.
Mam nadzieję, że pomożecie mi w tym także :)


Pozdrawiam Was ciepło w ten mroźny wieczór! :)

7 komentarzy:

  1. Oj po dzisiejszym dniu wpadłam już w rutynę:)
    Zapomniałam o wolnych noworocznych chwilach.
    Zmiany zapowiadają się duże- powodzenia zatem :)
    Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że wszystkim sprostam :)

      Usuń
  2. A ja to bym najbardziej chciała, abyś pisała o codzienności albo chociaż prowadziła drugiego bloga o tej właśnie tematyce... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie by tutaj o tym pisać :) Za kilka dni zobaczę w wynikach ankiety jak wygląda ta kwestia.

      Usuń
  3. I bardzo dobrze, zmiany sa potrzebne! Mnie zawsze mobilizuja i daja kopa do dzialania!

    OdpowiedzUsuń