poniedziałek, 16 marca 2015

Instagramowe wieści


Dzisiaj zapraszam na mój przegląd pierwszej połowy marca według Istagrama.



Miesiąc zaczęłam od zdrowszego odżywiania.
Przez moje dolegliwości musiałam drastycznie zmienić jadłospis. Jednak myślę, że ostatecznie wyjdzie mi to bardzo na zdrowie.
Stałam się mistrzynią śniadań :) Omlety, placuszki, smoothies, sałatki, owoce, pasty kanapkowe to moja codzienność. Moją dietą zawojowały owoce i warzywa. Pierwszy raz kosztuję smaki, których jeszcze nie znałam np. awokado, ciecierzyca czy mąka kukurydziana.


Nie ma dnia bez smoothies albo koktajlu. To już mój nawyk. Jeszcze nigdy nie było u mnie w domu tylu owoców i warzyw!
Pierwszy raz też piekłam chleb. Wyszedł mi przepyszny chlebek bananowy, a już od wczoraj robię zakwas na drugie podejście chlebowe.


Marzec to też miesiąc kwiatów. W Dzień Kobiet mężczyźni bardzo się postarali :)


Mój żonkil już przekwitł i lada dzień cebulka wyląduje w pojemniku czekając na kolejny sezon.
Wzięłam się też za tegoroczne ziółka. Na początek rzeżucha, będzie już niedługo na kanapki :)


Zaczęłam też bardzo wcześnie wstawać. Rutyną zawsze była dla mnie 8 rano, ewentualnie delikatnie po ósmej w dzień wolny. Teraz nie ma dnia bym wstała później niż 7. Nie wiem czy to kwestia zmiany jadłospisu i może mój organizm szybciej się regeneruje... ale lubię takie tylko moje poranki, kiedy każdy jeszcze śpi :)


Nie omieszkałam też po wypłacie odwiedzić mojego ulubionego sklepu i skusić się na kilka skorupek. Sprawiłam sobie tym nie lada przyjemność :)


Oglądam zdjęcia waszych pupili i dochodzę do wniosku, ze tylko mój ciągle śpi ;) 90% zdjęć jakie jestem w stanie mu zrobić to te, podczas których zmienia pozy w środku snu lub wpatruje się w okno z utęsknieniem bo ma akurat ochotę wyjść na dwór.
Tak więc pierwszą połowę marca mój zwierzaczek po prostu przespał ;)



Dzisiaj weszliśmy w drugą połowę miesiąca. Mam nadzieję, że cieplejszą i przyjemniejszą.

Jak Wam mija marzec do tej pory?
:)

8 komentarzy:

  1. Marzec mija bardzo męcząco :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, kochana już niedługo będzie lepiej :*

      Usuń
  2. O co chodzi z tym Instagramem? w sensie, piszesz że zrozumiałaś sens tego portalu, rozwiń ;) bo ja się czaję ale głównie po to, by poszukiwać nowe schematy szydełkowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprzyjaźnilam się z tą aplikacją bo dzięki niej skupiam się na szczegółach życia codziennego, celebruję chwile. Ale też czerpię inspiracje :)

      Usuń
  3. No to zabieram się za obserwację Twojego konta na insta : -)) Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dobrze, że poruszyłaś temat o tym portalu, bo nie czaiłam o co w nim chodzi, a także zamierzam założyć konto :).
    Dzięki i pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny chociażby ze względu na ogrom inspiracji, jakie się na nim znajdują :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń