wtorek, 24 marca 2015

Spóźniony Share Week 2015


Wiem, wiem, spóźniłam się...
Jednak mimo wszystko chciałabym podzielić się z Wami blogami, które są mi bliskie, są dla mnie inspiracją i uwielbiam na nie zaglądać.
Mamy dziś piękny, słoneczny dzień, idealny na poszukiwanie nowych miejsc (na przykład miejsc w sieci :>)



Life Managerka





Na tym blogu zawsze znajdę to co mnie interesuje.
Autorka to bardzo ambitna kobieta, która wytyczyła sobie pewną drogę życiową, którą podąża.
Tematyka bloga skupia się na zdrowiu i freelancingu, czyli aspektach, które są mi bliskie.
Agnieszka łączy pracę z blogiem, co wychodzi jej świetnie. Dzięki temu z bloga bije naturalność, autentyczność i przyjemnie się na nim przebywa :)
Uwielbiam ludzi, którzy tak inspirują tym co dobre! W tym przypadku jest to zdrowy styl życia, który zaczęłam włączać do życia właśnie dzięki Agnieszce :)


Agafia - Art




Uwielbiam tu zaglądać!
Miejsce pełne inspiracji. Autorka jest bardzo uzdolnioną kobietą, - szydełkuje, tworzy piękne kartki, jest świetna w technice decoupage, ma zmysł kulinarny i smykałkę to urządzania wnętrz.
W dodatku jej blog jest tak subtelny, delikatny, pisany i tworzony z sercem i z pasją. To po prostu widać w każdym pojawiającym się poście.
Oby więcej takich pięknych miejsc w sieci :)



Agnieszka Maciąg




Pełna pozytywnego nastawienia kobieta, która dzieli się z nami swoimi sposobami na szczęście, miłość oraz zdrowie.
Za każdym razem, gdy odwiedzam jej stronę jestem naładowana pozytywnie. Wyciągnęłam z tego bloga wszystko co najlepsze. Podoba mi się, ze jego autorka żyje zgodnie ze sobą i dzięki temu jest niezwykle szczęśliwą osobą. Znalazła swoje sposoby na udane życie i dzieli się tym z innymi.
Pięknym dodatkiem do tego wszystkiego są cudowne zdjęcia <3


Znacie te blogi? :)


Kochani!
Przyjemnego, słonecznego wtorku! :)
Dzięki tej pięknej pogodzie wzięłam się dzisiaj na mycie drugiej partii okien w domu. Zostały tylko dwa pokoje ;)

Ponownie zapraszam Was na Instagram, gdzie każdego dnia witam Was moją codziennością w zdjęciach.

14 komentarzy:

  1. Kochana, dziękuję :* nie masz pojęcia jak bardzo poprawiłaś mi humor tym ogromem ciepłych słów ☺ bardzo, bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mimo wszystko humor był dobry, a ja go tylko troszeczkę polepszyłam :)
      Nie ma za co, i nie tylko dla mnie jesteś inspiracją :)

      Usuń
    2. Bardzo go polepszyłaś :*

      Usuń
  2. Jeszcze jedno przemyślenie- wybrałaś trzy Agnieszki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście! ;) Nawet tego nie powiązałam :)

      Usuń
  3. Znam Agafię i sama zaglądam w jej progi :)
    Na pewno odwiedzę i te, które poleciłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto je odwiedzić :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. :* chyba ustawię tego posta jako stronę startową ☺

      Usuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za tyle miłych sów, to dla mnie bardzo miłe i bardzo dużo znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużyłas na uznanie. Wkładasz we wszystko co robisz dużo wysiłku i pozytywnego nastawienia, a to niezwykle inspiruje :)
      Trzymaj tak dalej :)

      Usuń
  5. I ja lubię Agafię ;) :) miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałem kilku blogów.
    Zapraszam na swoją stronę z szeroką, dużą, ogromną ofertą m.in tapet, dywanów, żyrandoli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam Agafie no I oczywiscie blog Agnieszki, za kazdym razem zachwycam sie jej pieknem, tym zewnetrznym I wewnetrznym :-) a swoja droga taki share week to fajny pomysl!!

    OdpowiedzUsuń