poniedziałek, 30 marca 2015

W moim klimacie Spring & Easter


Udało się! Zdążyłam wprowadzić trochę wiosny do siebie.



Stwierdziłam, że Wielkanoc to święto, które nie kusi mnie dekoracyjnie.
Owszem, uwielbiam patrzeć na te wszystkie piękne ozdoby, jajka, girlandy, które robicie, ale jeśli do tej pory żadnej z takich dekoracji sama nie wykonałam to znaczy, że do Świąt już ich nie zrobię.
Wcale mi z tego powodu nie jest przykro ;)

Mam wiosenne kwiaty, które zaczynają mnie otaczać coraz bardziej.
Postarałam się wprowadzić kolory do naszego pokoju.
Ziółka rosną i rosnąc będą cieszyć oczy.
Niczego więcej mi nie potrzeba!
No, może zdrowia...



Ostatnie dni spędziłam pod kocem, z obowiązkowym kubkiem rumianku lub zielonej herbaty i interesującymi książkami bądź artykułami.
Coraz bardziej wgłębiam się w tematykę zdrowego stylu życia w zgodzie ze sobą.
Nie mówię tylko o odżywianiu, ale też fizyczności, a co najważniejsze duszy.
Pozytywne nastawienie, szczęście, życie w zgodzie ze sobą to tematy, które pokochałam miłością bezwzględną. Rozpoczęłam swoją przemianę. Ta droga będzie długa i ciężka, ale opłaci mi się.
Wiem to na pewno.


Tak właśnie witam wiosnę w tym roku.







Wczoraj dołączył jeszcze piękny narcyz i teraz mamy już pełnię wielkanocno - wiosennych kolorów.





Udanego tygodnia, kochani!
Przyjemnych przygotowań do Świąt :)


14 komentarzy:

  1. No nareszcie znalazł się ktoś, kogo podobnie jak mnie nie porywa Wielkanoc ;))) lecę dalej zachwycać się Twoją wiosną :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U innych mnie porywa, ale sama nie umiem się przemóc by zrobić jakąś dekorację wielkanocną ;)
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

      Usuń
  2. A ja wyznaję, że mniej znaczy więcej i również z dekoracjami nie szaleję :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki minimalizm czasem jest na prawdę zdrowy :)

      Usuń
  3. Ślicznie kolorowo i wiosennie ..oby na święta było jeszcze ciepło to nic więcej nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ma podobno być słaba pogoda, deszcz, czasem i deszcz ze śniegiem :( Dlatego starałam się chociaż do domu wprowadzić trochę wiosny.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Mi wystarczą świeże kwiaty i kilka pisanek na stole! I zabrzmię banalnie.... ale najważniejsza jest rodzina w komplecie ;) Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i banalne, ale jakie prawdziwe :)
      Witam w moich skromnych progach i zapraszam częściej :)

      Usuń
  5. Mnie też te święta dekoracyjnie nie porywają. Z resztą póki co nie mam siły na nic :( A i te święta nie będą takie jak być powinny bo w niedziele mamy wesele...

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie święta wielkanocne nie są tak przesadnie okraszone dekoracjami i ozdobami jak Boże Narodzenie. U mnie główną rolę odgrywają kwiaty.których jest mnóstwo ;p Zrobiłam też dwie pisanki i na tym koniec chociaż miałam chęć zrobić jeszcze jakąś decoupage ale nie wiem czy wyrobię się.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty <3 nadają tym świętom szczególnego wymiaru :)
      Ja chciałam zrobić chociaż jedną, chociaż malutką pisankę... ale mi nie wyszło w tym roku :D

      Usuń
  7. Mam podobnie. Jeśli chodzi o Wielkanoc to znacznie bardziej wyczekuję świeżutkiego makowca i jajek faszerowanych pieczarkami niż pisanek :) A kwiaty mam od dawna w wazonie ;) ziół już nawet nie próbuję siać bo mój kot zjada całą zieleninkę - od pietruszki zielonej po wszelkiego typu kwiecie i zioła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przepiękne, inspirujące fotografie! Moje oczy chłoną takie zdjęcia jak gąbka wodę :)
    Ja kilka razy próbowałam zmienić swoje nastawienie, zacząć żyć pełnią życia, ale w dzisiejszym świecie to szalenie trudne zadanie. Ewentualnie mam w genach malkontenctwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam po raz pierwszy :)

      To prawda, w dzisiejszym świecie zmiana nastawienia na lepsze i zmiana życia jest trudna, ale jest możliwa. Droga jest długa i ciężka, ale jestem przykładem tego, że efekty są zdumiewające :) Spróbuj, nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać :)

      Usuń