piątek, 3 kwietnia 2015

Króliczki wielkanocne


Dzisiaj tylko na moment.
Wybaczcie, ale gotowanie, pieczenie i sprzątanie pochłonęły mnie do reszty.
Właśnie wyjęłam szarlotkę z piekarnika :) w kolejce jeszcze sernik i babka.

Wczoraj doszła do mnie przesyłka od Laurentino, czyli wygrana w candy - piękne króliczki.
U mnie są to króliczki Wielkanocne i dzięki nim moje dzisiejsze życzenia nabiorą nieco barw.
Przypodobały sobie półeczkę w pokoju. Jeden usadowił się obok infografiki, a drugiemu spodobał się mój narcyz :) Razem tworzą cudną parkę.





Kochani!

Chciałabym  życzyć Wam
zdrowych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy,
smacznego jajka, pysznych mazurków, samych najlepszych potraw na stole.
Dużo radości i jeszcze więcej chwil spędzonych z najbliższymi.
:)


16 komentarzy:

  1. Ale słodziaki :)
    Tobie również udanych Świąt :) Zasługujesz na najlepsze Święta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i życzę wszystkiego najlepszego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę Radosnych Świąt Wielkanocnych. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego kolorowego i smacznego! :) Kropki! lubić kropki! Zając w kropki! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wygrana-idealna na Wielkanocną dekorację :)
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje :) Spokojnych i pogodnych świąt!
    Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki :)


    Zdrowych, spokojnych Świąt, dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w otoczeniu najbliższych .
    Wesołego Alleluja .

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych, rodzinnych świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twojego bloga, nie wiem czy wiesz :D
    Mimo, że u siebie nic nie piszę (chociaż cii, bo właśnie dodałam notkę po 4 miesiącach!) do Ciebie zaglądam cały czas :D

    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Dziękuję za te mile słowa, wiele dla mnie znaczą :) i cieszę się że wróciłaś! Jak tylko mi się uda to jak najszybciej zajrzę do Ciebie :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Właśnie u Ciebie widziałam te malowane szafki kuchennie i mnie zainspirowałaś :D
      Nie wiem jak się za to zabrać eh :/ Jaką farbę wybrać i tak dalej. Obawiam się, że coś schrzanię i będzie jeszcze gorzej :P

      Usuń
    3. Jeśli będzie taka potrzeba, mogę zrobić osobny post o tym jak się do tego zabrać "od podstaw" :)
      Też się obawiałam, tym bardziej, że meble nie należały do mnie :o Ale miałam w sobie dużo samozaparcia oraz wytrwałości, i udało się! :)

      Usuń
    4. Będę wdzięczna, albo możesz mi napisać na maila :)
      Wiesz... boję się, no te meble są jak to napisać...laminowane? Nie są drewniane i nie wiem czy coś z tego wyjdzie. Chociaż w necie czytałam i ludzie nie mieli problemów, więc oby i mnie się udało :D

      Usuń
    5. Podaj maila i najpóźniej jutro wszystko Ci napiszę :)

      Usuń