czwartek, 9 kwietnia 2015

Urodzinowe candy


15 kwietnia mija rok odkąd napisałam tutaj pierwszy post.
Jak ten czas szybko leci :)

Jak pomyślę ile wydarzyło się na blogu przez ten rok to nie mogę uwierzyć.
Były przestoje, była też ciężka praca, a także duża dawka przyjemności.
Wiele rzeczy się nauczyłam, odkryłam swoje pasje, znalazłam to co daje mi radość i satysfakcję.
Zaczęłam się rozwijać, myśleć poważniej o przyszłości bloga i mojej przyszłości.
Wraz z blogiem przechodziłam metamorfozę.

Chciałam Wam serdecznie podziękować za ten wspólny rok. Za komentarze, Waszą obecność i każde dobre słowo.


Aktualnie leżę w szpitalu, dlatego chciałam i Wam i sobie chociaż trochę umilić najbliższe dni.
Przygotowałam dla Was małą niespodziankę na urodziny bloga.
Do wygrania są dwie szydełkowe podstawki pod kubek, które ufundowała Monika (całkiem niedawno zaczęłam przygodę z szydełkowaniem i już tworzy takie cuda!) oraz piękna świeczka.
Podstawki są stabilne, mam swój zestaw i prezentują się jak poniżej. Świeczka natomiast umili Wam niemal każdy wieczór :)




Candy trwa do 30 kwietnia godz. 23:59. Losowania dokonam 1 maja i tego samego dnia ogłoszę wyniki.

ZASADY ROZDANIA:

1. Wyraź w komentarzu chęć udziału w zabawie. Jeśli nie prowadzisz bloga, zostaw swój adres mailowy oraz imię.
2. Umieść podlinkowany baner candy na swoim blogu. Jeśli nie prowadzisz bloga, umieść go na facebooku lub poleć w innym miejscu w sieci :)
3. Jeśli posiadasz konto na Facebook będzie mi miło jeśli polubisz mój profil na Facebooku.


Oto baner oraz nagrody dla Was :)
Przewidziana jest także dodatkowa niespodzianka!



Pięknego weekendu! :)

12 komentarzy:

  1. ojej a co się stało, że w szpitalu jesteś kochana? zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że wyrażam chęć :) Tylko fb niby mam, ale w ogóle nie używam :(, mogę zatem na blog zabrać banerek? :)
    Pozdrawiam :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dessi, co zbroiłaś, że w szpitalu urzędujesz? Z okazji urodzin bloga życzę milionowych odsłon, pasjonujących tematów i ciekawych blogowych znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje rocznicowe!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie wezmę udział w zabawie, niestety nie mam fb
    Ania
    mój mail anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszego roku działalności i oby tak dalej ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisuje sie i szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wchodzę w to :)
    www.moje-cudaki.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się szybciutko I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam (i zapraszam na urodzinowe candy do siebie) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja dołączam z przyjemnością i zapraszam na moje candy z okazji dnia dziecka :)

    OdpowiedzUsuń