poniedziałek, 18 maja 2015

Co można stworzyć z drewnianych skrzynek?


Od dawna myślałam o jakimś DIY. 
Marzyło mi się wiele rzeczy, ale czas nie pozwalał na ich realizację. W końcu któregoś pięknego dnia postanowiłam, że albo dzisiaj albo nigdy.

Na pierwszy plan poszły drewniane skrzynki. Wiedziałam co chcę z nich zrobić, bo wciąż brakowało mi miejsca na moje książki. Nigdzie w sklepach nie udało mi się znaleźć półki, jaką miałam w myślach, więc zdecydowałam, że zrobię ją sama.
Trochę się przy tym napracowałam, zleciało mi pół dnia w oka mgnieniu, ale warto było :)






Teraz już nie będę narzekać na brak miejsca na moje księgozbiory ;) Niestety nie zmieszczą się wszystkie, będę musiała jeszcze wyższą skrzynkę przedzielić deseczką, zyskam na tym jeszcze jedną półeczkę.



Będąc jeszcze w temacie skrzynek pokażę Wam co wspaniałego wymyślili moja znajoma Kasia z mężem. Gdy tylko zobaczyłam tę cudowną ścianę stworzoną ze skrzynek, od razu pomyślałam o moim balkonie i planach na niego.
Efekt ich pracy jest niesamowity! Te kolory, przemyślane ułożenie, wszystko mi się podoba. Kasia napisała mi, że jeszcze tylko kilka kwiatków i efekt będzie taki jakiego oczekiwali :) 




A ja... jak zawsze w dniu wolnym znoszę do domu kwiaty i cieszę się ich widokiem. Nawet pogoda za oknem nie jest mi straszna, gdy w pokoju mam świeży pachnący bez czy konwalie :)
Przyjemnego poniedziałku Wam życzę!




30 komentarzy:

  1. Takie skrzynki są super, zresztą tak samo jak palety. Zamówiłam sobie ostatnio taką u koleżanki i planuję zrobić z niej jakiś stolik na balkon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoliczek też jest w moich planach, ale zanim zabierzemy się za balkon to może to nastąpić nawet dopiero w następnym roku...

      Usuń
  2. Recykling rządzi od lat! Świetne jest to, że jest niedrogi, prawie każdy może sobie na niego pozwolić, zaspokaja takie marudy, jak ja i... inspiruje!
    Cudne kolory napółkowe! Zwłaszcza błękit- coś mnie kręci mocno ta barwa.
    Pozdrawiam :)))))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymieniłaś chyba wszystkie dla mnie najważniejsze cechy recyklingu :) Najbardziej podoba mi się fakt, że jest niedrogi a zarazem jest dokładnie tym czego potrzebujemy.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super półki :) białe najlepsze... dają nieziemski klimat :)
    No i czuję się zaszczycona :) :* Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi jest milo, że mogłam Twoje kolorowe półeczki pokazać tutaj na blogu. Dziękuję za tak cudowną inspirację :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają te skrzynki. :)) Może połóż jedną w poziomie, będzie szersza przez to więcej miejsca na książki?
    Pomysł z wiszącymi, kolorowymi na balkonie super.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam niecny plan poeksperymentować z ich ustawieniem i może dodać im trzecią towarzyszkę :) ale najpierw muszą odstać swoje w takim ułożeniu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetny, kolorowy regał...w sam raz na balkonowe kwiaty :)
    Miłego dnia!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu twórczyni tego wspaniałego kolorowego regału:)

      Usuń
  6. Skrzynki i palety to obecnie największy hit! I aż trudno uwierzyć, że z tak prostych rzeczy, paru zbitych ze sobą desek można wyczarować coś niepowtarzalnego.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też byłam takim niedowiarkiem. Jednak gdy sama zaczęłam przygodę z odmienianiem, nic nie wydaje mi się niemożliwe :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. O tak- takie wykorzystanie skrzynek to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam. I zazdroszczę miejsca i możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają te skrzyneczki:) Tez pomalowałam swoje na biało:)
    cudownego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł :) Również ten balkonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie warto było!! Skrzyneczki to genialny wynalazek, a kiedy dostaja drugie zycie, tak jak u Ciebie, jeszcze bardziej zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sposobów na nie jest niezliczenie wiele, i to chyba jest w nich najfajniejsze :)

      Usuń
  12. Bardzo fajny pomysł :) takie skrzyneczki w ogrodzie są tańszą alternatywą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty,fajny pomysł. Jest mi wstyd, że moje dwie skrzynki jeszcze nie znalazły zastosowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm... ja bym musiala obwiesic ze dwie sciany takimi skrzynkami zeby pomiescic swoje ksiazki w zwiazku z czym tradycyjny regal wydaje mi sie lepszym rozwiazaniem. Ale skoro ta ilosc miejsca zaspokaja Twoje potrzeby to czemu nie?... ;-)
    Pozdrawiam :-)
    Moni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca nie zaspokaja moich potrzeb, ale na początek lepsze to niż nic :)

      Usuń
  15. Super skrzyneczki! Niedawno pojawiły się i w moim domu. Jestem z nich baardzo zadowolona :)
    Póki co również ułożyłam w nich troszkę mych książek. Ale ja uwielbiam czytać, więc cała reszta znajduje się na regale, który póki co wszystkie je mieści ;)
    Pozdrawiam cieplutko, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  16. Drewno jest idealnym materiałem. Bardzo lubie taki recykling i wykorzystywanie takich rzeczy. Skrzynki wykorzystałem do budowy stolika na taras.

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te skrzyneczki !!! Jak widać są uniwersalne:)
    Pozdrawiam Cie ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na drewniane skrzynki. Ja moje wykorzystałam jako donice na warzywa na tarasie, ten pomysł jest zdecydowanie bardziej kreatywny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł :) Fajnie, że ta na górze jest płytsza - tak było czy docinałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka była ;) jedna bardziej kwadratowa i głębsza, a druga podluzna i płytsza

      Usuń
  20. Bardzo kreatwne podejście do tematu :) Uwielbiam DIY!

    OdpowiedzUsuń