wtorek, 16 czerwca 2015

My garden


Ciepło, piękna pogoda i cudowne słońce nastrajają mnie na myślenie o ogrodzie.

Kiedyś będę miała duży ogród. Wiem to. Taki sobie założyłam cel, a motywację mam ogromną bo jest to coś co mnie bardzo uszczęśliwi.
Już wyobrażam sobie jak spędzam tam poranki z ulubioną książką i kubkiem herbaty, popołudnia na pielęgnowaniu ogrodu, a wieczory na grillowaniu i rozmowach z bliskimi.
Nie wyobrażam sobie, abym mogła zatrudnić np. kogoś kto zaprojektowałby mi ogród. Przecież stworzenie czegoś od podstaw to największa satysfakcja! Oglądanie pierwszych pąków na drzewach, które się samemu sadziło, podlewanie kwiatów i zauważanie jak to je odżywia, dosadzanie nowych roślin, tworzenie w ogrodzie miejsc na odpoczynek... Takie rzeczy sprawiają mi niesamowitą frajdę i nie mogę się doczekać aż sama będę tworzyć swój ogród.


Stworzenie przytulnego miejsca do odpoczynku, pełnego uroku wieczorami to priorytet. Mała altanka, lampeczki, lamiony tworzą niesamowity nastrój... 




Zaczarowały mnie też hamaki... Pamiętam jak kiedyś tata kupił hamak. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, ale gdy zawiesił go na działce i położyłam się na nim, świat mółgby nie istnieć :) Leżało się tak błogo, czas stanął w miejscu. Najlepszy relaks na świecie.




Podoba mi się motyw drzwi w ogrodzie. Jako ozdoba lub jako wejście do dalszej części ogrodu. Wprowadzają nutę tajemniczości do ogrodu i sprawiają, że nabiera on niepowtarzalnego charakteru.




Nie mogę nie wspomnieć o białym płotku lub ogrodzeniu. Musi być biały, po prostu musi. Mogę malować go co roku, dbać o niego jak szalona, ale nie widzę innego lepszego koloru dla siebie. Marzy mi się taki od dawna i taki na pewno będzie :) Sami zobaczcie jak to pięknie wygląda.




Ogrodowe wejścia pergole skradły moje serce. Szczególnie białe. Na tle kolorowych kwiatów i zielonych liści wyglądają oszałamiająco!






Do tego wszystkiego nastrojowe dodatki, kwiaty i różne DIY w moim przyszłym ogrodzie i mój wymarzony efekt zostanie uzyskany.








Macie to? Wobrażacie sobie to jako całość?
Jeśli tak, to zapraszam w przyszłości do siebie bo właśnie tak będzie wyglądał mój ogród :)



źródło zdjęć: pinterest.com

26 komentarzy:

  1. Piękny ten Twój ogród będzie :) oj tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że uda mi się kiedyś stworzyć takie miejsce... :)

      Usuń
  2. Ah jak marzę teraz o takim ogrodzie :) Latem szczególnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy ostatnio kupowałam na giełdzie staroci kosz na ziemniaki (który potem "zmalowałam"), pan sprzedający usilnie próbował mnie namówić na kupno czegoś jeszcze. - A konewka się pani nie podoba? - Podoba. Ale nie mam ogrodu. - A chciałaby pani mieć? - Bardzo - odpowiedziałam. A pan na to:
    - Więc od czegoś trzeba zacząć :)
    Uśmiałam się niesamowicie. Bo, faktycznie, spełnianie marzeń trzeba od czegoś zacząć.
    I Tobie właśnie życzę spełnienia tego ogrodowego marzenia :) Może na początek kup konewkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Też jestem tego zdania, że spełnianie marzeń trzeba od czegoś zacząć. Ja muszę zacząć je od własnego domu ;)

      Usuń
  4. Można by rzec zaczarowany ogród :) Pięknie to wszystko wygląda! No i życzę ci żebyś miała taki swój wymarzony ogródek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, oby się spełniło:)

      Usuń
  5. Mam to :-) Piękne inspiracje Widać że plan jest teraz tylko zrealizować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. hamak już mam, nad całą resztą dopiero pracuję - na razie mamy kawałek trawnika i cztery drzewa, na poważnie ogrodem zajmiemy się w przyszłym roku. ja koniecznie muszę mieć lampki na sznurku - takie a la choinkowe i palenisko zamiast grilla

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajkowy ogród to z pewnością marzenie wielu z nas :-) ja również mam nadzieję, że kiedys będe mieć taki swój zielony zakątek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne inspiracje wyszukałaś! Ściskam mocno kciuki za realizację Twojego marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rajski ogród ile z nas o takim marzy :) Ja na pewno!
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój przyszły ogród przywodzi mi na myśl... tajemniczy ogród :) romantyczny jest i intrygujący zarazem :)

    Ja to nie mam wyobraźni do takich rzeczy :) umiem powiedzieć, że to czy tamto mi się podoba, ale żeby samemu coś takiego stworzyć? Nieee :) jedyne czego jestem pewna to to, że jeśli kiedyś tam dorobimy się domu, to chciałabym zasadzić wokół niego drzewa, które kiedyś będą bardzo duże (kasztanowiec, dąb) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, taki piękny ogród jest moim marzeniem, a jeszcze lepiej - dom z ogrodem. A w hamaku mogłabym leżeć godzinami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci z całego serca aby Twoje marzenie o ogrodzie się spełniło !!! Wiem ile szczęścia i satysfakcji ( oprócz urobionych rąk) daje ogród. To czysta radość. Wiem bo sama tworzę swój już od ośmiu lat i jestem prze szczęśliwa z każdą nową roślinką, z każdym kolorem i zapachem...ogród to magiczne miejsce. A te zakątki które nam tu pokazałaś są cudowne !!!
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że życzenie się spełni :) Twój ogród oglądałam, widziałam, jest piękny i widać ogrom pracy włożonej. Na pewno jest duża satysfakcja z tego i masa pięknych chwil spędzanych w tym cudownym miejscu :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Zebrałaś w jedną całość marzenia o najpiękniejszym ogrodzie, biały płotek, altanka pod drzewem, magiczne oświetlenie - cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje zebrałaś :) Hamaki, światełka, pergole - to taki klimat arkadii!

    Pamiętam, jak mój tata też powiesił na działce hamak i wpakowałyśmy się do niego z siostrami we 3 na raz ... tyłek trochę bolał, bo hamak za długo nie wytrzymał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz, nie każdy ma talent do projektowania ale dobrze, że jesteś Ty ;) wykorzystam Ciebie niebawem do zaprojektowania mojego balkonu ;) a białe płotki to z Ani z Zielonego Wzgórza :)) czyli wracamy do korzeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz do mnie śmiało, myślę że coś zaradzimy w sprawie balkonu. Sama mam zamiar mam nadzieję jeszcze w tym roku zagospodarować swój, więc mam w głowie trochę pomysłów :)

      Usuń
    2. piękne inspiracje :) takie w angielskim stylu :)

      Usuń
  16. Piękne inspiracje. Niejedno zdjęcie skradło moje serce.
    Trzymam kciuki, abyśmy już niedługo podziwiali twoje kadry jako inspiracje dla innych.
    Ogród to niesamowite szczęście i radość :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ten Twój ogród będzie :))
    Wspaniałe inspiracje pokazałaś, nie mogę się napatrzeć na nastrojową altankę z pierwszej fotki, uwielbiam lampiony i blask świec :))
    Drzwi w ogrodach też rewelacja :)
    Na hamak niestety nie mam miejsca, chociaż bardzo byłby mile widziany :))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szybkiego spełnienia ogrodowego marzenia :)
    Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. trzeba mieć 700 000 zł na dom z takim ogrodem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy kto jak zrobi, ja wydam 300tys a ktoś inny i milion zł, jeśli da i marmury. Trzeba się nad tym zastanowić. Ten blog jest też po to by pokazać i udowodnić, ze często za grosze można zrobić albo kupić, odnowić piękne przedmioty/meble. Wystarczą chęci i wyobraźnia :)

      Usuń