sobota, 8 sierpnia 2015

Górki Szymona - chwila relaksu


Ostatnio trochę mnie tutaj mniej.
Wprowadziłam pewne zmiany w swoim życiu, tzn poczyniłam pierwsze kroki ku zmianom i na tym się teraz skupiam.
Nie działam wnętrzarsko z tego właśnie powodu (a co za tym idzie - czasu brak), ale i dlatego że temperatura blisko 40 stopni nie zachęca do niczego... Skusiliśmy się jednak dzisiaj na krótki wyjazd nad wodę.
Znacie Górki Szymona? Mieszkacie w okolicach Warszawy?
To świetne miejsce dla rodzin z dziećmi, par, grupek znajomych. Można tam odpocząć, pogrillować, zrobić ognisko, rozłożyć piknik, wypluskać się w wodzie i robić co tylko dusza zapragnie.


My skupiliśmy się dziś na leżeniu, odpoczywaniu, przekąsiliśmy też co nieco i miałam chwilę by popstrykać kilka zdjęć. Mam nadzieję, że oddają urok tego miejsca.
Uwierzcie mi, tego właśnie było mi dzisiaj potrzeba - koca, jedzenia, wody i chwili relaksu. Te upały są wykańczające, więc jakoś ratować się muszę :)














W czasie powrotu nie mogłam nie uwiecznić pięknego nieba, jakie się przed nami rozpościerało... To już taka moja choroba ;)




Kochani!
Miłej niedzieli Wam życzę :)

9 komentarzy:

  1. O rany...mieszkam blisko Warszawy, ale tego miejsca nie znam. Pięknie tam jest:) I gdzie to jest? Z chęcią się tam wybiorę.
    Mnie również wykańczają te upały, dobrze że wkrótce nad nasze polskie orze się wybieram:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladniej to jest pod Piasecznem w Gołkowie :) bardzo ladne miejsce, dziś znowu tam jedziemy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Miejsce naprawdę urokliwe :) relaks każdemu potrzebny szczególnie w takie upały :)

    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w te upały człowiek trochę zwalnia i na szczęście odrobinę odpoczywa. Chociaż takie gorąco też potrafi zmęczyć...

      Usuń
  3. O raju, ale Ci zazdroszczę :D Piękne widoki szał!!!!
    A upały dają w pupę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się porozglądać bo na pewno gdzieś blisko siebie też masz takie ładne miejsca, by spędzić trochę czasu z dala od domu, zrelaksować się :)

      Usuń
  4. Pięknie... wspaniałe widoki:)
    ściskam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy czasem potrzebuje jakiejś rewolucji w życiu - mniejszej lub większej zmiany, odpoczynku, spędzenia czasu z najbliższymi.

    Te Górki to musi być naprawdę urocze miejsce i choć nie mieszkam w Warszawie fajnie znać takie miejsce, tym bardziej, że ja i E. wciąż nie wiemy gdzie będziemy mieszkać na stałe. A może Warszawa...? ;)

    Bardzo ciekawie piszesz.

    Pozdrawiam ciepło,

    Panna Joanna

    OdpowiedzUsuń