czwartek, 1 października 2015

Dzielę się z Wami jesiennym klimatem


Temperatura już spadła, wieczory są chłodne, noce zimne.
Jesień już do nas przyszła i ani myśli odejść. Na szczęście w ciągu dnia jest jeszcze na tyle ciepło, że mogę wybrać się na krótką przejażdżkę rowerem, czy pospacerować bez kilku warstw ubrań. Nawet porane grzybobranie jeszcze jest znośne :)
Umilam sobie te chłodniejsze wieczory na różne sposoby. Przykryta ulubionym kocem, popijam gorącą herbatę i zajadam dopiero co upieczone ciasto.
Jesienią więcej gotuję. Lubię zjeść coś ciepłego, gorącego, gdy za oknem szaro i deszczowo...

Jesień to u mnie zupa z dyni, przetwory, ciasta z jabłkami, herbata z imbirem i pomarańczą, dyniowe ciasto, grzybki marynowane.
Poza kuchnią jesień to dla mnie piękne wrzosy, kasztany, szyszki, czerwona jarzębina, świece i świeczki, zrumieniony kolor pomarańczowy, długie kąpiele w wannie, wieczory przy książce, ulubiony koc... 


Ja już poczułam ten jesienny klimat i pozostaje mi tylko podzielić się nim z Wami.
Zainspirujcie się :)












Mam nadzieję, że tegoroczna jesień będzie piękna :)

21 komentarzy:

  1. Tak, jesień ma wiele uroku...kolory, smaki, ciepłe koce, pledy i poduchy, pyszna herbatka roznoszący się po domu zapach pieczonego ciasta ze śliwkami albo jabłkami, a nawet ognisko w ogrodzie...to wszystko jest tak cudowne, że jesieni nie da się nie lubić, nawet jeśli za oknem od czasu do czasu pada:)
    Cudowne inspiracje nam tu zaprezentowałaś, tak, że się rozmarzyłam...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to podsumowałas - jesień ma tyle uroków, że nie da się jej nie lubić :)

      Usuń
  2. Podziwiam przepiękne zdjęcia - to wielka sztuka wydobyć aż tak ciepły kolor, który oddaję niesamowity klimat pięknej jesieni - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Drewniana chatka nad wodą to zdecydowanie mój must-have! ;) tylko jeszcze nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy oglądam taką jesień, nie jest mi straszna. Jest piękna, klimatyczna i nastrojowa, pachnąca cynamonem i ogrzewająca ciepłym kocem. Chcę własnie takiej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny ten klimat, duzo w nim odcieni pomarańczy :))
    Milutkiego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właśnie ten kolor najbardziej pozytywnie kojarzy mi się z jesienią :)

      Usuń
  6. A ja jeszcze nie czuję jesieni. Póki co u nas słonko świeci więc cieszę się nim ;) Ale mam nadzieję, że uda mi się zaliczyć jakiś fajny jesienny spacer na dywanie z kolorowych, szeleszczących liści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można się rozmarzyć ;) Piękne, klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia :) achh.. uwielbiam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach piękne zdjęcia! Chciałabym by każdy dzień tak wyglądał jesienią :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja tak samo.... bez ciemnych chmur, ulewnych deszczy i szarosci za oknem...

      Usuń
  10. Klimatycznie, pięknie! http://virgo1982.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainspirowałam się, takie piękne, jutro pędzę po chryzantemy
    Pozdrawiam
    E.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jesienne inspiracje. Oby jesień była taka śliczna jak tutaj na tych zdjęciach. Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te dekoracje. Chciałoby się wskoczyć pod kocyk i siedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ klimatycznie się zrobiło. Piękna może być ta jesień :)
    Cudowne kadry :)
    Pozdrowienia z odświeżonego My Sweet Dreaming Home :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam jesień lubię. kojarzy mi się z lenistwem i długimi wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne jesienne zdjęcia. Lubię ten klimat ze złocistą dynią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń