poniedziałek, 26 października 2015

Październikowe kolory


Gdy od samego rana świeci słońce, pogoda jest piękna, od razu mam bardziej pozytywne nastawienie do wszystkiego.


Od rana słońce wygląda przez okno.
Postanowiłam ruszyć na spacer i uwiecznić piękne, jesienne kolory. Żółty, pomarańcz i czerwień to takie październikowe kolory. Ach jesień!









Zaobserwowałam u siebie spadek formy, gdy wstaję rano i widzę deszcz, zachmurzone niebo, grasujący wiatr... Dzisiaj czuję się o niebo lepiej. Otworzyłam oczy i ujrzałam cudne słoneczko. Energia do działania większa, chęci również, teraz trzeba to wykorzystać na różne prace artystyczne, wnętrzarskie i kulinarne :)


Przyjemnego tygodnia! 

13 komentarzy:

  1. Piękne jesienne kadry! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jesień jest piękna, więc te zdjęcia po prostu same wychodzą z aparatu ;)

      Usuń
  2. Mama tożsamości. Gdy jest ponuro jestem nie do życia, a gdy świeci słońce czuje się wyśmienicie. Piękne jesienne kadry. Jak najwięcej słońca życzę :):):) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzebaby czasem pokonać to dziwne uczucie, gdy za oknem ponuro... Dziś znów słoneczko, więc życzenia się spełniły :)

      Usuń
  3. Dawno kolorów jesieni nie widziałam. Nie wiem kiedy te piękne liście opadły przez deszcze i wiatr. Trochę tak smutno jak już łyso na drzewach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze nie łyso, zdecydowanie nie łyso! Kolorowo i pięknie :)

      Usuń
  4. Jesień to moc kolorów i przepiękne krajobrazy. U Ciebie widać to na wszystkich fotkach:) Przepiękne !!!
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja gdy wstaję rano widzę ciemność i tak do lutego.....
    ale przetrwam jak co roku by na wiosne podnieść sie jak Feniks z popiołów :-)

    Pozdrawiam serdecznie kolorowo i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jesień w takim wydaniu :) takie widoki niesamowicie poprawiają mi nastrój :) jedyne co mi zaczęło przeszkadzać, to szybko kończący się dzień...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień zawsze pięknie wygląda przez okno przejeżdżającego pociągu :) Polska jest wtedy taka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna jest ta jesien, tez nie moge nasycic oczu. niech trwa jak najdluzej!!! ze sloneczkiem oczywiscie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale, uwielbiam taką słoneczną i kolorową jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana cudowne, cudowne zdjęcia:) A, jesienią mam, jak Ty:) buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń