poniedziałek, 15 lutego 2016

Serducho


Wiem Kochani, troszkę się spóźnilam :)
Jak spędziliście wczorajszy dzień? Była kolacja? Dzień spędzony z ukochaną osobą, z rodziną?

Zawsze mi to święto w pelni odpowiadalo. To dla mnie taka okazja do tego by nie zapomnieć, by pamietać że nie jesteśmy sami. By pokazać innym ile dla nas znaczą. Dobry moment by powiedzieć jak bardzo kochamy. Nie tylko chłopaka/męża, ale też rodziców, siostrę, brata, przyjaciela.



Dlatego pamiętajmy o takich dniach jak ten wczorajszy i niech uczy nas on tego, ze każdego dnia możemy poświęcić choć chwilę bliskim osobom. Wystarczy miły gest, miłe słowo, mily telefon, przyjemne odwiedziny :)

"Prawdziwa milość nie wyczerpuje się nigdy. Im wiecej dajesz, 
tym więcej Ci jej zostaje" Antoine de Saint-Exupery


Duuuuużo miłości dla Was! <3


21 komentarzy:

  1. My nie obchodzilismy Walentynek, ale za to mój mąż wstał wczesnie rano i zrobiłam nam pyszne śniadanie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest duży plus tego dnia bo nareszcie był czas na to wspólne śniadanie :)

      Usuń
  2. Podobnie jak u Marysi- my też nie celebrujemy tego dnia jakimiś serduszkami, ale staramy się, by to była kolejna okazja do wspólnych chwil :) Zapraszam Cię przy okazji do zabawy i proszę o pomoc w rozwinięciu skrzydeł :) Szczegóły w osttanim poście :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie obchodzę tego dnia szczególnie, jednak miło jest mi, gdy ktos mi powie cos miłego, da mi kwiatki czy czekoladki.
    Piękny bukiecik.
    Kochana, również dla Ciebie dużo miłości nie tylko od święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a kwiatki u miłe słowa potrafią bardzo poprawić humor :)

      Usuń
  4. U nas spokojnie. Kwiatki, domowa pizza i spacer w czwórkę :)
    A ten dzień ma swój klimat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że były to chwile spędzone razem :)

      Usuń
  5. Obiad własnoręcznie robiony :) Kwiaty. Róże, storzyki a potem wypad do znajomych - było udnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas jakoś normalna niedziela, choć rano życzenia i buziaki były :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak w pewnym sensie inna od tych wszystkich niedziel ;)

      Usuń
  7. Ja staram się pamiętać codziennie o moich bliskich i mówić tak często jak to możliwe że ich kocham:)
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy czas na powiedzenie i pokazanie bliskim, że się ich kocha, jest TERAZ. My nie obchodzimy Walentynek, jeśli już, to raczej Noc Kupały traktujemy jako swoiste święto miłości. Ale staramy się na co dzień być dla siebie oparciem i mówić sobie, co czujemy. I za to jestem wdzięczna mojemu Małżowi. :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam/y :) Ksiązka, kawiarnia, pizzeria:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłości nigdy za wiele- na każdy dzień pięknych wzruszeń ci życzę:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. My z mężem cały dzień na zakupach w IKEI ^^ , po przeprowadzce czas na urządzanie wnętrza. Nieważne było dla nas jak ten dzień spędzamy, byleby razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku spędzaliśmy walentynki w trójkę ;) Było przyjemnie, rodzinnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też spokojnie, bez żadnych restauracji i drogich prezentów. Tylko miły wieczór spędzony z ukochaną osobą. Było cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń