sobota, 26 marca 2016

Happy Easter z owsem na czele


KOCHANI!

Wesołych Świąt Wam wszystkim życzę!
Pełnych spokoju i szczęścia...
Pełnych uśmiechu i radości...
Abyście trochę przystanęli, odpoczęli, spędzili czas z najbliższymi... :)



Zapragnęłam trochę wiosny w pokoju. Brakuje mi typowo Wielkanocnych ozdób... ale i tak coś stworzyłam. Myślę, że nie najgorzej to wygląda, przede wszystkim nieco wiosennie, a o to mi właśnie chodziło :) Owies jest i wprowadził mały klimacik świąteczny :)
Buziaki! :*


poniedziałek, 21 marca 2016

Wiosna


Nadeszła wiosna. Już kalendarzowa, ale mam nadzieję, że po dzisiejszym dniu piękna pogoda  namacalnie zostanie już z nami :)
Powitałam ją pięknymi kwiatami. Od razu lepiej się robi na sercu, a myśl o tym, że zaraz mamy kwiecień, a potem maj, napawa mnie optymizmem!

Chciałabym wraz z przyjściem nowej pory roku zwolnić trochę. Cieszyć się drobiazgami, częściej bywać tutaj, bo przez pracę zaniedbałam pewne ważne dla mnie aspekty mojego życia. Przede wszystkim zapomniałam jak to jest cieszyć się chwilą, ciągle pędzę, biegnę, załatwiam, patrzę na zegarek. Potrzebuję przejść na pierwszy bieg... Mieć czas na książkę, na ulubione pisma wnętrzarskie, oddzielić czas wolny od pracy, chciałabym mieć to już za sobą :)



Uśmiechu dla Was i wiosennego nastroju! :)




wtorek, 1 marca 2016

Lutowe wspominki


Luty w skrocie... :)

Coraz wiecej czasu przebywam w pracy, coraz wiecej wolnego czasu zajmuje mi praca, myslenie, marketing, nadazanie za nowymi trendami w mojej dziedzinie. Nie zapominam o tym miejscu, a u Was jestem codziennie w miare moich mozliwosci.
Postanowilam, ze wraz z wejsciem nowego miesiaca, wiosennego miesiaca, zrobie krotkie podsumowanie lutego. Nie uracze Was pieknymi zdjeciami, bo po prostu nie mam czasu ich robic. Wychodze rano po 8:00 a wracam 18:00-19:00, czesto i 20:00, gdy swiatla juz brak.
Niemniej jednak polece ciekawe ksiazki, godne obejrzenia filmy, powiem co robilam i co jadlam :)



COS DO OBEJRZENIA

"Deadpool"


Niby akcja/sci-fi, ale z duza nuta humoru.
Glowna role gra jeden z moich ulubionych aktorow - Ryan Reynolds i dzieki niemu film jest po prostu swietny :)
Nie kazdemu moze sie spodobac, poniewaz duza dawka wulgaryzmow, przemocy moze na prawde odstraszyc. Jednak dla mnie humor jest tutaj na miejscu. Naogladalam sie juz wiele filmow typu Avengers itd i brakowalo w nich jak dla mnie takiej dawki komediowej, jaka znalazlam tutaj :)




"Kryptonim U.N.C.L.E"

Uwielbiam filmy akcji z domieszka komedii!
Po obejrzeniu tego filmu pomyslalam sobie, ze fajnie byloby, gdyby producent zastanowil sie nad druga czescia :) Tym bardziej, ze koniec filmu troche to zasugerowal...
Film opowiada o dwoch agentach, ktorzy nie palaja do siebie sympatia, a wspolnie maja dzialac przeciwko organizacji przestepczej. Caly film to ich smieszna rywalizacja przepelniona groteska i utrzymana w klimacie retro.
Polecam bardzo! Ogladalam juz dwa razy ;)





COS DO POCZYTANIA


"Magiczny ogrod" Sarah Addison Allen


W pewien dziwny sposob zaczarowala mnie ta ksiazka... Moze dlatego, ze tye w niej magii :) Cos takiego w niej jest, ze nie mozna sie od niej oderwac.
Duzo w tej powiesci smakow, bo glowna bohaterka uwielbia gotowac. Duzo w niej optymizmu, jest i watek milosny, ale i watek negatywny zwiazany z przemoca w rodzinie.
Najwiecej jednak jest w niej milosci siostrzanej, wsparcia, dojrzalych uczuc i optymizmu. Jesli chciecie sie troch zaczarowac to zapraszam do przyjemnej lektury :)







COS DO ZJEDZENIA

Nie bylam pod wzgledem jedzenia zbyt grzeczna i czesto ulatwialam sobie ten aspekt zycia. Z braku czasu czasem goscily u mnie takie dania jak ponizej, niestety.. Po jednym kawalku czulam sie w miare, ale po kilku.. nastepnego dnia cierpialam. Jaki czlowiek jest glupi :o



Aaaaaaaale siostra podsunela mi swietna przekaske! Zajadam zatem sobie selera naciowego, marchewke lub ogorka z sosem czosnkowym :) Zdrowo, pysznie, a co najwazniejsze samopoczucie lepsze!



Z OSTATNIEJ CHWILI

Musze sie tez pochwalic, ze w lutym uczestniczylam w spotkaniu z Pania Bosacka :) Autorka programu, za ktorym przepadam "Wiem co jem i wiem co kupuje", autorka ksiazek, ktore posiadam i ktore pochlaniam w oka mgnieniu. Mistrzyni zdrowej zywnosci, a jednoczesnie czlowieka ktory jest zywym czlowiekiem z krwi i koci, nie gra pod publike, mowi co mysli. Uwielbiam ja za to <3
Na zywo jest jeszcze przyjemniejsza :)