poniedziałek, 21 marca 2016

Wiosna


Nadeszła wiosna. Już kalendarzowa, ale mam nadzieję, że po dzisiejszym dniu piękna pogoda  namacalnie zostanie już z nami :)
Powitałam ją pięknymi kwiatami. Od razu lepiej się robi na sercu, a myśl o tym, że zaraz mamy kwiecień, a potem maj, napawa mnie optymizmem!

Chciałabym wraz z przyjściem nowej pory roku zwolnić trochę. Cieszyć się drobiazgami, częściej bywać tutaj, bo przez pracę zaniedbałam pewne ważne dla mnie aspekty mojego życia. Przede wszystkim zapomniałam jak to jest cieszyć się chwilą, ciągle pędzę, biegnę, załatwiam, patrzę na zegarek. Potrzebuję przejść na pierwszy bieg... Mieć czas na książkę, na ulubione pisma wnętrzarskie, oddzielić czas wolny od pracy, chciałabym mieć to już za sobą :)



Uśmiechu dla Was i wiosennego nastroju! :)




7 komentarzy:

  1. Cudownej wiosny kochana!! i Wesołych Świąt!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak...zwolnić to podstawa, ja też tego potrzebuję:)
    Tak więc życzę i Tobie i sobie, abyśmy na wiosnę trochę wyluzowały i miały więcej czasu dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczynku, relaksu i realizacji wskoczenia w odpowiedni bieg :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, wieki tu nie byłam u Ciebie, ale jestem i powoli nadrobię zaległości.. dla Ciebie również dużo spokojnych chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego na Święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak- zwolnić chociaż na chwilę... też mam taki plan. Zamierzam go jak najszybciej wprowadzić w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha wiosenny nastrój troszkę się zepsuł - bo strasznie pada co chwilę - ale może dzięki temu niedługo będzie cudnie zielono.

    OdpowiedzUsuń