środa, 13 kwietnia 2016

Zbudziła się na dobre



Kocham wiosnę!

Zaczyna się jedna z moich ulubionych pór roku, jak nie ulubiona! :)
Uwielbiam wiosnę za drzewa i kwiaty budzące się do życia, pokazujące swoje pierwsze tego roku piękne pąki, za zwierzęta zaczynające budzić się z zimowej nostalgii, za słoneczko które rano zagląda przez okna, za kolor zielony który widzę codziennie wokół siebie... mogłabym tak wymieniać i wymieniać... :)

Wykorzystuję jak się da każdą odrobinę wolnego czasu, spaceruję i obserwuję przyrodę. Na prawdę cudownie ta wiosna się zapowiada!
Ptaki przylatują do naszego stawu popływać i napić się wody, sarny też już coraz częściej zaglądają. Brzoskwinie pokazały swoje kwiat, och uroczy widok.
Pozostały też ślady dawno już zapomnianej jesieni w postaci szyszek i skorupek orzechów. 
Popatrzcie na te piękne początki nowej pory roku :)











Przyjemnego i słonecznego tygodnia, Kochani! :)

13 komentarzy:

  1. Oj, dzisiaj się narobiłam - pomalowałam dwa meble (o których wkrótce). Wróciłam zmęczona do domu i z przyjemnością usiadłam na balkonie, wystawiając twarz do słońca. Nie mogłam się nasycić tym słońcem i tym ciepełkiem.
    Uwielbiam takie dni! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna, to najcudowniejsza pora roku! Pięknie nam jej piękno pokazałaś:):):)
    ściskam i wzajemnie, słoneczka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna i jesień to moje ulubione pory roku, wówczas czuje, że zyje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od zawsze naj kocham WIOSNĘ :D
    Jest piękna :) I taka pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak ostatnio zrobiło się przepięknie na dworze, nic tylko łapać chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak Ty, i chyba wszyscy wokół ...uwielbiam wiosnę, za wszystko, tak po prostu:) Pięknie ujęłaś jej urok i to co w niej najważniejsze i najpiękniejsze, czyli budzenie się do życia...kolory, świeżość natura:) Uwielbiam...i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że wiosna to moja ulubiona pora roku. Chociaż zazwyczaj w każdym okresie staram się znaleźć coś pozytywnego - jednak te słoneczne dni i zieleniejące się otoczenie najbardziej do mnie przemawia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham, to zdecydowanie moja ulubiona pora roku :)
    Piękne to drzewo (krzew?) kwitnący na różowo :) też mieliśmy kiedyś podobny, ale przez plany rozbudowy trzeba było je wyciąć. Szkoda, że rośliny tak szybko okwitają.

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie prawdziwa wiosna, u mnie jeszcze się ociąga, bo drzewka nie kwitną.
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. "Wiosna, wiosna, ach to ty" ;)
    Cudowne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Więcej takich wpisów!

    OdpowiedzUsuń