czwartek, 23 czerwca 2016

Lato czas zacząć


Dzisiaj potrzebuję relaksu, odstresowania się. Mój blog, pisanie tutaj daje mi to wszystko.
Ostatnio sporo pracuję, wracam do domu późno. Brakuje mi chwil na obcowanie z naturą, na fotografowanie pięknego lata, na leżenie z książką na trawie... Jestem zmęczona, ciągle niedospana, potrzebuję odpoczynku. 

Po powrocie z Mazur miałam dwa dni jeszcze dla siebie :)
Pieczenie, gotowanie i smażenie ruszyły w ruch. Byłam w swoim żywiole, kuchnia to moje najukochańsze miejsce w domu :)

Upiekłam pyszne ciasto jogurtowe z jogurtów, które zostały mi w lodówce i czekały na swoją chwilę. Usmażyłam racuchy drożdżowe, które zniknęły w mgnieniu oka. W domu panował cudowny zapach, taki jak lubię :)



Wolne wieczory ile się da spędzamy na rowerach. Niestety tylko 1 dzień w tygodniu jest taki piękniejszy, że mamy możliwość wyjechać na krótką przejażdżkę...
Planuję robić to częściej ale jednak często zmęczenie bierze górę po późnym powrocie z pracy.


A początek czerwca umilały mi truskawki, z których udało się zrobić kilka łoików dżemu, oraz bukiet kwiatów od Męża :)
Teraz zaczynam żyć malinami, agrestem i czekam na dalsze owoce z naszego domowego sadu :)




Przyjemnego, słonecznego weekendu Wam życzę :)

11 komentarzy:

  1. Przyjemne, słodkie przysmaki i zachęta do długiego spaceru. Pięknego lata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie można wymarzyć sobie piękniejszego i pyszniejszego początku lata!!!
    dużo dużo słońca życzę!!! ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja Ci zazdroszczę tych racuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lato rozpoczęłaś pachnąco i niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ciasto wygląda bardzo apetycznie, chyba muszę wygooglic przepis na coś takiego:-)
    Planujesz jakiś urlop w wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas dla siebie to najcenniejsze co możemy sobie dać:) W takiej postaci jakiej lubimy. Twoje ciasto wygląda na bardzo smaczne i zrobione z sercem:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak widzę ciasto - to już mnie masz!
    Uwielbiam takie pyszności! :)
    wyglądają mega pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym ciastem zachęciłaś mnie do roboty, ale to już chyba jutro :) mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności :) Uwielbiam ciacha, choć powinnam unikać.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato, lato i te owoce...
    MNIAM!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasto jogurtowe wygląda pysznie:) To też nasze ulubione ciasto, podobnie jak racuchy:)) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń