niedziela, 24 lipca 2016

Mogłabym tak żyć wiecznie


Uwielbiam te nasze rowerowe wycieczki. Wtedy czuję, że żyję i że z tego lata wyciągam jak najwięcej :)

Moją miłość do koni już znacie. Jest bezgraniczna, lubię obserwować te zwierzęta, zachwycać się ich umaszczeniem, grzywami, tym z jaką gracją się poruszają. Mogłabym robić im zdjęcia non stop, a i tak by mi się to nie znudziło.
Zawsze gdy wyruszamy na rowery, myślę tylko o tym abyśmy po drodze jakieś konie spotkali. Dzisiaj takie szczęście mnie spotkało, aż dwa piękne <3
Po drodze znaleźliśmy kilka w tym roku pierwszych naszych grzybów - jutro będzie z nich pyszna jajecznica ze szczypiorkiem :)
Wracając słońce już powoli zbierało się do snu. Zdążyłam jeszcze zrobić kilka zdjęć i dzień niestety zaczął się kończyć...

Mogłabym tak całe życie... Wśród pól, zwierząt, owoców, warzyw, na przejażdżkach rowerowych, na grzybach, piec ciasta, gotując świeżo zerwaną fasolkę... żyć tak jak teraz...









8 komentarzy:

  1. całkowicie rozumiem Twą miłość do wycieczek :) od ponad miesiąca mieszkamy na wsi, uwielbiam te nasze spacery. Pola, stawy i łabędzie. Przy różnych zalewach czuję się wolna jak ptak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam wycieczki rowerowe. I nawet czasem, pomimo dużego zmęczenia fizycznego po przejechanych kilometrach, psychicznie odpoczywam i ładuję akumulatory. Zdjęcia piękne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) To prawda, tak to mozna życ!
    Konie są cudowne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roweru jeszcze nie mam, koni nie kocham - ale muszę przyznać, że lubię na nie patrzeć - są po prostu piękne! Za grzybami też nie koniecznie ;) ale ciasta uwielbiam piec i fasolkę, z masełkiem i bułką tartą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla takich widoków warto żyć... kocham konie i takie sielskie widoki...
    pozdrawiam kochana wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem miłośniczką rowerów i wycieczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne zdjęcia i wspaniałe zwierzaki! Chyba każdy lubi konie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne konie,cudowne miejsce:))

    OdpowiedzUsuń